Söndag å resten av helgen

Idag har hela förmiddagen gått åt till att sova och vila. Försökte mig på en stund på balkongen men det blåste kalla vindar å blev egentligen bara skönt när solen kom fram var 15 sekund i 3 sek...

På eftermiddagen var det dags för fotbollsmatch igen! Vinst med 7-3, wehu!!


När jag kom hem hade patrik byggt ihop balkongmöblerna vi snabbt var å köpte idag. :D så då var det ett krav att äta middag där ute, för det hade faktiskt blivit varmare mot eftermiddagen.


I övrigt den här helgen har jag fixat min blomkruka med lite nya blommor... :)

Grillat gånger fler ;)

Ätit gott!

Och i fredags fick jag träffa min gamle bäste vän michaela då det var hennes födelsedag för lite firande.


Bra helg! Imorgon börjar jag sent. Skönt! Å fint väder ska det bli! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla.

Oj så fint det blir.
Kramar
Mamma

2014-06-02 @ 11:22:36
Postat av: chris

Jag haller med Camilla Det ar sa fantastiskt fint pa balkongen nu.Nastan som ett nytt uterum.Fina blommor och alltid god mat pa bordet.Du skammer bort Patrik for mycket.Men han drar val sitt stra till stacken ocksa.Far checka det nar vi kommer hem pa Mandag.9th
I fotbollen har du ytterligare vanner att lagga till alla andra lag som du deltagit i.Snart far du bromsa din bekanskaps krets.
See Ya soon
granies

2014-06-02 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0