Måndag - Jobb!

Måndag morgon, blir väckt av Patrik innan han gick till jobbet för han ville visa det "underbara" vädret... Jaja.  Enda problemet var att jag inte kunde somna om.... Men fick iaf en tvättmaskin tvättad och lite annat fixat här hemma :)
Sen blev det chinamat med lillasyster idag till lunch innan jobbet.

Väl på jobbet fick jag typ aallt att göra! Vi var 2 sjuksyrror, varav en är då jag själv och den andra var också inlånad bara.... Och inte nog med det, fick 4 nya patienter. Fick jobba över 45 min...

Men nu är jag hemma, ligger i soffan och snabb-bloggar innan sovdags. Börjar 7 imorgon igen.... Så GODNATT! Hoppas på en lugnare dag imorgon! ;)


Kommentarer
Postat av: chris

Nu borjar allvaret pa riktigt,slut med dom skona dagarna pa beachen. Hoppas pa en harlig sommar framover snart.
kram

2014-03-18 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0