Welcome back

Helloj vänner!

I'm back efter fokus på resebloggen. För er som inte sett den http://treflygbytensenare.blogg.se - vackra bilder, roliga videos och ja från vår resa.

Jag är inte bara tillbaka till bloggen utan jag är också hemma i Sverige, och just för tillfället tillbaka i Västerås dessutom. Det är festhelg här för igår Tove och idag Clara.

Ja, hur ska vi då försöka beskriva dessa dagar jag haft hemma. Röriga!!! Jag kan inte förklara denna huvudvärk jag har till och från nästan hela tiden. Ja skulle ha 2 dagar att få ta igen dygnsrytmen. Men nej då är det kris på jobbet då flera sjuksyrror jobbat. Så fick hoppa in på onsdagsnatten och jobba... Så gick det med den dygnsrytmen. Så just nu vet jag inte riktigt vilken tidszon jag lever i. Helt slut är jag! Jobb igår också sen direkt till Västerås för examensfest hos Tove som sagt och ikväll försenad födelsedagsfest hos Clara. Blir en nykter festhelg å håller mig till cola och alvedon. Mkt bra må jag säga!











Innan jag avslutar detta inlägg vill jag passa på att skicka ett stort tack till världens bästa mormor och morfar för att de gjorde allt för att vi skulle få en så minnesvärd resa som möjligt. Ställde upp på allt, körde runt oss och ja var bara bäst helt enkelt. Kärlek till er!!! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla.

Härligt att ha dig hemma!
Kram mamma

2014-03-15 @ 15:18:22
Postat av: chris

hej hej mamma ar glad att ha dig hemma igen och vi saknar dig har. Fast vi var valdigt trotta nagra dagar efter ni lamnat oss.Med det spackade schema vi hade for att ni skulle hinna med sa mycket som mojligt.
Mycket shopping men sakert klader som ni har nytta av till ett battre pris.Vadret kunde ha varit battre men borjan av Mars ar lite tidigt har i Seattle.
Hoppas att du kommer in it ratt tid snart,anvand Melatonin sa du kan sova djupt.
take care

2014-03-15 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0