Härliga helg!

Tyvärr en regnig sådan... Och speciellt synd med vädret med tanke på att den var fylld med utomhusaktiviteter.

Fredagen var Patriks födelsedag, då sov jag halva dagen eftersom jag jobbat natt. Sen så kom hans mamma på middag och efter middagen åkte vi till hans pappa och kollade lets dance finalen!

Lördagen startade med en tidig morgon i bilen mot Eskilstuna. Blev en macka on the go.

Väl i Eskilstuna var det dags för lagavslutning. Startade dagen med paintball innan det blev lunch och efter det så körde vi femkamp. Så kul!!! Men kallt och regnigt!

Fick ett litet krigsmärke också, är betydligt större idag.. Haha!


På kvällen blev det resturang middag innan vi gick hem till en i laget för lite mellomys :)

 Söndagen bestod av lite allt möjligt. Dels fick jag mina ögonbryn å fransar färgade, tackar vi för! Sen åkte jag direkt till Patriks mamma då hon ordnat lite födelsedagsfika för honom. Mums! :D

Sen var jag tvungen att åka iväg igen för det var dags för fotbollsmatch! Tyvärr förlust men vi kämpade på bra utan avbytare och flera skadade/sjuklingar ute på plan.


Och juste! Fick ju snygga dojjor av moster. Yay! 😄👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0