Another day in... Södermalm!

Började morgonen med blodsockertagning 06.00, tack å lov somnade jag om tills kontroller å mediciner klockan 8. :)
Tog en dusch, bäddade min säng och njöt lite av utsikten än en gång.
Fick in en provsmak av en smoothie, för kids verkade det som. Har ingen aning vilken liten kidddooo som vill ha den där men fy satan vad vidrig! Får nog hålla mig till mina andra drycker, inte goda men 10 gånger bättre!
Fick senare besök av herr långben som precis tagit körkort dagen till ära! Härligt att få besök av någon med massa positiv energi! Det behövs!!


För att peppa på mig lite extra så gjorde jag det, äntligen! Klickade hem mig en iphone 6. Welcome home to mama my precious 😍👌 Leveranstid var beräkna 1-2v, låt det gå undan!! :))


Nu har jag släckt ner, de har frågat om sömntablett. Tack men nejtack, idag igen. Sover hyfsat ändå förutom för hostan. godnatt! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0