Dagarna går..

Jag och Lukas satt i bilen igår och konstaterade att idag är det en månad sedan vi åkte till Arlanda för att ta oss till värmen. Går så otroligt fort trots att jag inte ens jobbar. På onsdag nästa vecka ska jag till läkaren och checka av tarmen, så den mår bra eller ej. Vi får se och hoppas!! Isf hoppas jag kunna jobba igen och träna igen!

I onsdags bakade jag ett nytt lass bullar på beställning av mamma. Dessa med mandelmassa i, blev otroligt goda och fina!!
Pysslade ihop lite stjärnor som jag hängde upp i hallen. Var så söta tycker jag.


Torsdagens projekt blev stt hotta träningskläder till Lukas. Han är på gymet nästan varje dag i samma tröja och byxor typ.. Haha! Så han orkade inte vänta till jul och tog tag i sin plånbok och använde den. Blev en hel del fint, och bra!
Tavelvägg nummer 2 uppe nu också efter mycket om och men... Har väl tagit sen april innan jag har bestämt mig hur och var osv... Inte lätt! Efter några felspikningar är den nu uppe... 😜👏🏼 Lukas är imponerad iaf!

Firade med glögg och bulle såklart!



Kommentarer
Postat av: chris

Oj vilken aktion det ar hemma hos dig! Roligt att ha tid pa sig att pynta och baka till jul denna gang. Blir nog inte san lyx i framtiden.
Skor ar bestallda nu,inte sakert att dom hinner fram till er i jul men jag forsoker.
Pill dosan och BH kommer med ocksa.
Hoppas att vadret ger dig tillfalle att komma ut och ga.
Vi kan inte dekorera utomhus for det sporegnar.
kram

2015-12-05 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0