Fredag!

Nu kan jag nästan säga helg, för på måndag börjar jag jobba igen!

Började morgonen med att fylla dosetten.... Haha! Tant agda 96...

Sen behövde jag roa mig lite och hur gör man inte det bäst med en fin vän? Bilden är hemsk men här är vi ute på en promenix.
I övrigt har jag mest shoppat! Julklapparna är klara nu 😍👏🏼 en kvar iofs men den får jag köpa nästa vecka! Provade en skjorta till mig också, ljusblå för att matcha Lukas (han har typ fyra i sin garderob) ganska fin men blev för snål ändå. En annan dag kanske ☺️





Kommentarer
Postat av: chris

Ha ha Smart satt att fa en julklapp pa! Du glomde tala om var han kunde kopa skjortan.
Inte kul att ata sa manga mediciner. Forstar att du vill garna hoppa over dom ibland. Det ar en till dosa pa vag nu ocksa.
Ha en trevlig sista 'lediga' weekend,
kramar
fran grannies

2015-12-12 @ 07:14:24
Postat av: chris

Ha ha Smart satt att onska sig en julklapp pa.
Du glomde tala om var han kan kopa den forstas.
Tycker synd om dig som maste ta sa mycket mediciner. Nu blir det till att vara noga med det for du gillar inte att vara sjuk och hemma fran jobbet.
Ha en trevlig helg innan det blir mest jobb fram till jul.
kramar
fran mormor och morfar

2015-12-12 @ 07:18:32
Postat av: Emelie

Haha ja fast jag berättade det till honom igår. Kappahl 300kr. Billigt men har köpt så mkt till andra nu och till mitt pyssel så får vänta ☺️

2015-12-12 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0