Middagsmys!

Idag hade jag bjudit in mig själv på middag hos farmor och farfar. Dels för att slippa va ensam ännu en jobbkväll för Lukas och för att få lite kvalitetstid med mina fina farföräldrar ❤️ kvällen avslutades med en skrattfest för att jag försökte få till en bra bild.


Tidigare under dagen körde jag en sväng med kakleverans till mammas jobb som jag tror uppskattades och störde henne lite (tror hon ändå inte orka jobba som vanligt så det gjorde nog inget) och gjorde lite ärenden i arninge för att senare kunna sätta upp lite tavlor i köket. Blev så fint så!


Lite snett och ojämnt menmen... Det får duga! 😜
Nu väntar jag på att Lukas ska komma hem, snart så!!! 😍😍

Kommentarer
Postat av: chris

PS
Jag har skickat ett inlagg, kolla om du kan hitta det.
mormor

2015-12-02 @ 07:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0