Söndag

Idag började jag dagen, ganska tidigt ändå för att inte ha sovit så mycket, med en promenad med min barndomsvän Sandra och hennes lilla son Elton som nu redan är 1 år!!
Det var fruktansvärt decemberväder med äckligt regn och storm, men ut kom vi! 👏🏼 efter lite go adventsfrulle.

Sen hem och bakade en halv sats bullar till morgondagen och lite fudge, hallon-lakrits. Mums! Får se imorgon om de ser såhär goda ut..

På kvällen var vi hem till Lukas föräldrar på middag som hans pappas faster fixat, en riktig söndagsstek. Mums! Hon har bott där i helgen som barnvakt när de vart och roat sig i London! Trevligt, tog med lite bullar också.


Nu har vi landat i soffan igen. Börjar bli trött så hoppas jag kan sova. Imorgon blire Västerås till mina fina vänner 😍🙏🏼



Kommentarer
Postat av: chris

Snalla du -kor jatte forsiktigt!
Tycker inte om att du ar ute pa vagarna i morkret.
Nu har du gjort sa manga fina juldekorationer,sa du kan ha presenter till alla dina vanner,eller hur?

kram
fran grannnies

2015-12-07 @ 01:20:12
Postat av: Anonym

Go Seahawks!! Vi vann idag

2015-12-07 @ 01:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0