Min soliga långa födelsedag!

Igår fyllde jag år, hela 24 år. Tänk så åren går, haha! Men vad mycket jag har hunnit med! 👏🏼
Gårdagen firades med flertalet nära och kära förutom mina egna föräldrar som lyxar sig i Italien (dags att komma hem och känna på regnet tror jag). 😏 fast på min födelsedag sken solen heeeela dagen!!
På morgonen kom min underbara livskamrat hem och sjöng för mig, med blommor och present på sängen. Sen åt vi frukost tillsammans innan vi kröp ner i sängen en stund till.
Fick en superfin klocka från Thomas Sabo! 😍

Sen behövde Lukas sova längre eftersom han jobbat hela natten så då smet jag iväg till min bästa vän Michaelas landställe och mös i solen med hennes familj.




Sen var jag tvungen att åka hem för att fixa klart tårta och sådär inför släktfikat. Hade bakat lite kvällen innan också. Bullar och citronkaka, men glömde fota det färdigt tyvärr.


Efter fikat vilade vi hemma en stund innan vi drog till täby med Fia och hennes kille och hade födelsedagsmiddag!



Här skulle man kunna tro att kvällen var slut, men icke sa Nicke. På vapiano fick jag sms av Michaela som frågade om jag ville komma över. Blev lite yatzykväll innan jag höll på att somna och cyklade hem i mörkret.



Kommentarer
Postat av: chris

Vilken fodelsedag! En dag att minnas,sa manga vanner som grattade dig.Det verkar nastan bli for manga nu med era gemansamma vanner. Busy busy
En komplimang till dig som verkligen har hinnit med mycket dina forsta 24 ar.En riktig pars med korkort och skoterske examen fast du jobbade envist med att lyckas.Ge inte upp on du vet att du ar pa ratt vag,
verkligen sant.
Nasta sommar maste vi fa smaka av all din goda bakning. Mormor ar ett 'kak monster'.
(Ingen som visste),hm.
Snart dags for dina foraldrar att komma och kanna pa lite frisk luft.
kram

2015-07-26 @ 05:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0