Ytterligare en vecka...

... Har passerat i mitt liv. Efter natthelgen och försök till att komma tillbaka till rätt tid med en förkylning i kroppen så har jag genomfört ännu en arbetsvecka. Men tisdagen var ledig den jobb, trots detta åkte jag in till stan och mötte upp några kollegor för after work. Perfekt!

Onsdag var dags för jobb igen, utbildning hela dagen. Kom hem med en galen migränhuvudvärk så sov en stund efter jobbet sen kom farmor och farfar förbi och lämnade en inflyttningspresent och pratade en stund. Tack snälla, myspys!
Efter att dem gått försökte jag fylla på syret med michaela på en kvällsprommis. Skönt!

Torsdag, grymt väder när vi slutat. Så blev en glass på balkongen innan jag tog mig an de sista fönstrena här hemma. Alla blev bra förutom balkongfönsterna?! Mkt märkligt...
Gjorde även en supergod middag med rosépepparbiffar. Mums!

Idag var det äntligen fredag! Dagtur på jobbet sen hem, ut i det fina vädret på promenad med Lukas och sen häng på balkongen i solen innan lets Dance! 😍👍

Nu sovdags. Imorgon ska jag hjälpa en vän med att flytta!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en ganska skön vecka. Förutom förkylningen då. Glöm inte vila också. Kram mamma

2015-05-09 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0