Friday - kortisonkaninen

Efter ännu en sömnlös natt, typ.. Sov mellan 3-6 typ innan det var dags stt köra Lukas till jobbet för han skulle eller är fortfarande iväg på after work med sina nya kollegor.

I övrigt har jag haft en väldigt produktiv dag, trots sömnbristen. Började morgonen med att skriva klart shoppinglistan för helgen, efter jag skjutsat Lukas. Fick även iväg sjukdomsanmälan till försäkringsbolaget då min diagnos ändrats från ulcerös kolit till Chrons, plus bokade en tandläkartid. Sen var det dags för Frans och brynfix hos bästa terese, så nöjd!!! 
Kostar lite men det är det värt!
Direkt efter en sväng till täby för lunch on the go och shopping inför helgens Adventsfika med våra familjer. En julklapp är nu färdig också. Lovely! Har nästan bestämt alla julklappar vilket känns skönt.
Påvägen hem shoppade jag bakgrejer, ingredienser för 800kr... Haha det blir dyrt men så gott!!!


Sen har jag fixat med lite julpynt här hemma, och bakat 4 olika saker. 

Polkabräck, jordnötsbräck, Apelsintryffelbiskvier och halva delen av en choklad och toscakaka jag ska göra.



Sofia höll mig sällskap ikväll också, tog en paus i allt fixande för lite idol. Annars åt vi soppa och godis och hade en helt vanlig fredagkväll.

Nu väntar jag på att Lukas ska ringa och be mig åka och hämta honom någonstans. Men tror jag går och lägger mig. Faktiskt trött.
Natti / kortisonkaninen 😴😘


Kommentarer
Postat av: chris

STackars Cortison kaninen!Hoppas att du inte behover ta nan mer kur efter denna (for evigt).
Det ar bra gjort av dig att gora sa fint i lagenheten och baka massa gott nar du inte kanner dig riktigt bra.Du maste fa sova mer sa du kommer pa fotter snart.
Ha det sa kul pa sondags kalaset!
PS
glom inte att mail foto pa med.dosan.

take care
grannies

2015-11-28 @ 02:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0