Livet i sig, en helt vanlig vecka typ.

Dagarna går, vi tränar äter och jobbar. I tisdags tog vi båda personligt rekord i marklyft (deadlift också kallat). 120 resp 100kg. Inte illa!

Igår påväg hem från jobbet var det sån kö, konstigt nog.. Man kan ju inte skylla på halkan längre. Bestämde mig för att svänga av och åkte egentligen världens omväg hem men det blev alla härliga landsvägar ut till lilla Vallentuna. Himla fint ändå!

Idag drog jag ut på en shoppingtur, ledig äntligen. Ganska mycket ledig nu, skönt!! Köpte två tränings T-shirts och en liten bebiströja till min bästa vän michan.

Kunde inte låta bli, söt var den och glad blev hon också! (Blev nästan glädjetårar när jag kom, haha gravidhormoner on point! ) 😂❤️

Nu på kvällen kom Clara hit 😍 asså vilket liv med alla dessa fantastiska vänner.
Vi har ätit tacos och kollat film.

Drog i oss lite fruktsallad som efterrätt och sen somnade hon på soffan mätt som en plätt.



Haha!! Nu är det sovdags även för mig. PT-pass imorgon. Har som läxa att komma på mål.. hmm 🙄 vi får la se hur detta kommer gå och vad nästa läxa är..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: chris

Puh, sa mycket du lyckas fa in pa en dag!
Clara verkar gilla Stockholms livet, kommer pa besok ibland.
Kopa baby klader ar sa roligt -blir val snart igen.

Tyngd lyftning gillar inte mormor alls,akta dina leder.
take care
mormor

2016-04-21 @ 04:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0