What a day!

En solig men kylig morgon. Påväg till stan..

Gav upp min sovmorgon denna lediga dag för att möta upp min vän på söder för hotellfrukost.



Med efterföljande spa! 👌🏼





När vi lekt flytande i flera timmar tog vi en promenad i det nu varmare vårvädret till Medborgarplatsen där vi stannade för lunch på en uteservering, premiär!

Så himla goda kalvfärsbiffar med riktigt potatismos och kantarellsås, mums!

Efter detta åkte jag hem, la mig direkt på balkongen och somnade i solen med mina nya blommor jag planerade i veckan.

Sen slutade jag denna mysdag med hinderbana på gymet.. Inte lika kul men bra att prova. Fick ett härligt blåmärke som jag kanske visar imorgon.

Nu är det sovdags snart. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: chris

Kul att se vad som hander i ditt liv!
Vilken fantastisk dag och san tur med vadret ocksa.
Firade ni nagot sarskilt? Eller varens ankomst.
Du och din van verkar ha sa kul tillsammans.
kram

2016-04-13 @ 05:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0