Sista dagen i värmen!

Jaha så var sista dagen kommen... Idag var det lite svalare och jag hade lovat Lukas att göra något annat än att ligga på stranden hela dagen så vi började förmiddagen med att kolla in stan lite mer. Himla mysigt innanför borgen framförallt men även fint nedåt vattnet.

De har även precis utanför borgen något som kallas "green market", där säljs både frukt, grönt, nötter, olivolja, honung m.m.

Lukas har tjatat om en fisketur halva resan och under promenaden hittade han en som gjorde en eftermiddagstur i 4h. Han blev överlycklig och åkte iväg såklart. Mellan 16.30-20.30 var han och fiska, tyvärr utan napp. Men han lukta ändå fiskrens när han kom hem igen. Jag å andra sidan, jag passade på att klämma ut det sista av eftermiddagssolen på stranden ensam.

Lukas fick en fin kväll på havet medans jag fick en minst lika fin på balkongen. 😍

På kvällen blev det middag plus kika på liten uppvisning av olika typer av folkdans.


Kommentarer
Postat av: chris

Sa glad att ni bada fick en dag att tycka om och minnas. Camilla klagar pa for lite varme hemma sa ni hade tur med fint vader mest hela tiden.
VJilka harliga bar och gronsaker,onskar ni hade lika mycket och langre i Sverige.
Hoppas att du har lite semster kvar (kanske inte) sa du kan lata lite mer.
kram

2016-08-12 @ 07:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0