Vilken bra jobbhelg

Önskar jag i alla fall, en natt kvar och nu går vi tillbaka till vår grundbemanning dvs 4st. Föregående nätter har vi varit 3. Helt ärligt tycker jag man ska dela på lönen av den som är borta... Man gör ju samma jobb ändå?! Men jag är inte bitter 🙊🙄

Nu har det varit väldigt lugnt och tillskillnad från förra helgen så har patienterna hållt sig hyfsat i skinnet 🙏🏼 så vår supertrio har gjort ett strålande jobb!

Det sköna denna helg är att det varit skitväder så man har kunnat sova bort varje dag utan problem.... Och idag vad är det jag ser?!

En stor jävla sol. Perfekt placerad framför min balkong.... Well. Denna soliga dag kanske man kunde tagit sig upp liiiite tidigare på.
En natt kvar, imorgon blir det till att vaka av. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0