Ledig helg.

Provat på att vara änka i helgen. Lukas har jobbat verkligen hela helgen så jag har sysselsatt mig med annat.
I lördags var det dags för föräldramatch. Himla fint väder också så innan matchen drog jag förbi mamma och pappa och satte mig ute i solen med mamma, stickade lite på min filt - som snart äntligen är klar!!! 👏🏼
Föräldramatchen... Ja en klass för sig. Tyvärr förlust och pappa är fortfarande kanske liiiite bättre än mig. Tyvärr..

På kvällen var det mellokväll, final i Melodifestivalen. Den sågs hos en hockeykompis då även hon var barn och man-ledig. Haha! Vi pratade mer än kollade så jag såg reprisen idag. Bra program och förvånansvärt bra låtar iår.

Idag har vädret inte varit lika strålande så blev en shoppingtur med mamma först.
Köpte en vas och massa tulpaner.

Kannan och ljuslyktorna hade jag sedan tidigare. Ska ta en finare bild imorgon.

Även denna dag var det hockeymatch. Träningsmatch mot AIK. Tyvärr förlust även idag men det va en kul match och jag använde min tyngd som fördel. Haha, bilderna ovan har typ 10sek emellan. Hon gav sig tror jag. 😜

Nu ska jag sova. Lukas är hemma men sover redan i soffan. Jag har PT-pass imorgon, trött i kroppen så vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0