Friyay !

Jobbat två dagar sen sist så nu vare dags för ledighet igen. 👌🏼
Började dagen med synkoll för nya linser. Gick bra förutom att jag vaknade 5min innan min tid...
Åkte sen med Lukas hem till mami å papi och lånade vatten för att tvätta av bilen, där stod mammas och väntade på att bli tvättad så vi drog av den också! 👌🏼 fint blev det!

Sen fortsatte vi hem till Lukas föräldrar när jag kammade ut lillflippens hår som hade värsta tovan och så fick hon en fläta efter det.

När hon ledsnat på oss tog vi ett bad och låg ute och solade en liten stund.

Sen vare dags att göra sig iordning för en sväng in till gamla stan för middag med Lukas familj, hans äldre lillebror fyllde år igår.



Mysig kväll med god Italiens mat, mums! 3-rätters till och med. Inte illa!

Kommentarer
Postat av: chris

oj sa mycket roligt du hinner med pa en dag!
Vad snallt av dig att tvatta mammas bil ocksa.
Inte daligt att bli bjuden pa middag i Gamla stan.
Forstar att det ar dyrt dar nufortiden.
Hur mycket fyller brorsan?
kram

2016-05-14 @ 07:31:19
Postat av: Emelie

Han fyllde 21. Så det är stora lillebror. Haha!

2016-05-16 @ 00:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0