Laddar

Mycket bra rubrik måste jag säga. Passar till 2 grejer i alla fall.

Laddar in bilderna från grekland nu nu nu!! =D Kommer upp i nästa inlägg.
Laddar inför hockeyveckan nästa vecka, trycker i mig mediciner å ja, gud vet vad.


Mormor och morfar är här och hälsar på, de bor i usa resten av året. De kom egentligen för ganska länge sen... Men har inte kommit på att skriva att de faktiskt är här. Hursomhelst, nu får man sängen bäddad varenda dag. =D
Idag har jag fixat mina skridskor som jag fick av dom i födelsedagspresent, mysmys. =D

Juste, sen har jag faktiskt haft kalas för familj och släkt typ. Tyvärr var jag inte så ätglad så det blev inte så mycket goda tårtor och sådant till mig. Men jag antar att jag får baka om det med tanke på att recepten var från min bakbok som jag fick i födelsedagspresent också =D


Blir inga bilder i detta inlägg, kommer senare.

puuuss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0