Åh herregud!

Imorgon är det efterlängtade Jullovet här!!! Vi ska ha julklappsutdelning, woho! =)




Men fy och skäms på mig, jag är verkligen jätteusel på att blogga har jag märkt. Det var ett tag då jag var grym! Men naej, nu är det slappt måste jag säga. Ska försöka ta tag i det, bara det att jag åker bort nu 22-29 till vemdalen och firar jul där med min pappas bror och hans familj. =) Så bloggandet kan bli lite skevt i alla fall....

[bild på vemdalsfjället]




Hursomhelst, de dagar jag missat att blogga har jag fortsatt på min vardag. Tränat, Niclas, Sova, äta, a typ det. Sen har jag också handlat mina julklappar klart, Nöjd! =) Mest nöjd med mammas, sedan en av Niclas. Hoppas han gillar den/det bara! =) Imorgon ska vi ha julklappsuttdelning för upptagna människor som vi är måste tydligen ha det så.. =P



Sedan har jag även hunnit med att träna en massa som jag sa och 2 matcher på det. =)
Först mot Västerhaninge, vinst, Viktigt!! 5-2 till oss. Sedan mot Segeltorp, också viktig, dock torsk 2-1 då hela laget var sjuka eller borta... Det sög typ. Menmen, det är låångt kvar! =D Allt kan hända!
Vårat lagfoto och spelarbilderna har kommit. De hittar ni på vår hemsida www.lagsidan.se/damer


Sen får vi inte glömma heldagen med klassen! =D Då vi först hade lektioner och sedan drog in till stan och käkade och sedan begav oss till biosalongen för en film å lite myspys! =) Vi såg "my best friend's girl", den var bra!! =D Lite seg i början dock, men jag kan absolut rekomendera den.





Tack och Adjö för mig, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0