Lediga dagen

Idag vaknade jag av att min vän Michaela ringde mig tiotusen gånger på morgonen, TACK FÖR DEN! Du visste att jag var ledig din jävel. =D Ja, som jag sa, jag var ledig från skolan idag. Min käre niclas skulle ringa mig vid 10 för att väcka mig så jag skulle vakna på ett bra sätt idag. =) Sen så skulle jag ut i ösregnet med hunden å jobba. Skulle dela ut lappar för mammas jobb. De har någon julmarknad då de säljer sina kläder. www.lingonochblabar.se, besök gärna.



Sedan åkte jag å träffade michaela en sväng, vi hitta på lite busbus tills jag skulle hämta niclas cykel vid skolan och cykla hem den... Det gjorde jag, hela jävla vägen cyklade jag. Sen när jag är där uppe så ringer niclas mig och då är han tydligen där uppe han med... Den grisen hade fått skjuts upp och jag hade fått cykla, i regnet..... Ensam.. =/



-Får jag chans på dig ?
-Ja


GOOODNAAATT! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du & Niclas passar ihop :)

Livet kommer nog komma emellan er någon mer gång, men jag är säker på att ni alltid kommer att hitta er väg tillbaka till varandra.

2008-12-03 @ 18:53:06
Postat av: Emelie

Vem är du ? :)

2008-12-07 @ 23:15:54
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Therese

:)

2008-12-08 @ 16:05:57
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering i bloggen! :(

2008-12-10 @ 00:29:46
Postat av: Emelie

Jag vet niclas... :P

2008-12-11 @ 11:59:04
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0