18års dagen

Hann inte blogga i torsdags då Niclas fyllde 18 år. =)
Efter skolan åkte jag hem, hämtade lite grejer å sånt. Sedan ringer han mig och säger "Jag klarade det". Han klarade uppkörningen! =D Det är ju jättebra, så grattis Niclas! =)
På kvällen så kom hans kompisar hit, till honom för att fira honom. Det var faktiskt väldigt trevligt, men ja. Man blev ganska trött tillslut. =)


grattis älskling!  =) [byte av bild kommer]

Förresten, hans present av mig ja.. Nu kan jag ju avslöja det ! Det var ett album med bilder på oss två, och så hade jag ordnat ihop dem till en berättelse. Det var jätte uppskattat! =) Sen hade jag köpt ett par djurgårdsshorts också. Han behöver ett par shorts och sen är han djurgårdare, så det var ganska passande. =)


puuuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0