Amen visst!

Kom inte på ngn rubrik som passar in till dagen.

Jag var i skolan, på lunchen gick jag och jossan ner till sjön å mös lite. Det var väl det enda ovanliga den skoldagen.

När jag kom hem gick jag och delade ut reklamblad för mammas jobb, efter jag sovit förstås.
Ännu senare så hade vi spinning med tjejerna. Det var skitjobbigt idag, vet inte varför. Men jag måste gjort något... =D Typ haft tugnt på eller nåt....

image151

Anyway, nu sitter jag bara och väntar. Funderar på att gå ut med ännu fler reklamlappar. Vet inte om jag orkar. Niclas som jag ska träffa sen är på skavlöten med sin klass... Och jag har INGENTING att hitta på. Så det suger, som tove brukar säga... =D



Pys & kjam !

Kommentarer
Postat av: tove

Åhhh, där vill jag också spinna. Såg värsta naaajs ut :D

2008-06-16 @ 17:10:17
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0