Förlåt Mormor

Arbetslös och Sommarlov



Vad får mig att inte vilja sitta här och skriva blogginlägg nu? Och ja mormor, jag vet att du vill veta vad som händer under mina dagar. Men de är inte så himlans intressanta. Men jag ska ta om de dagar jag missat!


Tisdag: Fystester
Denna dag var det  fystester på schemat. Vi gjorde stillastående hopp, dips, bänkpress och benböj m. stång. Maxade allt, så mkt det gick utifrån dagens förhållanden. Resultat: Stillastående hopp 1.90 m. Dips, bara 6 st. :( Bänkpress, 45 kg. Benböj, 80 kg. Helt okej resultat. Lite missnöjd med dipsen. För där har jag gjort fler tidigare.
Annat jag gjort denna dag: Umgåtts med syrran, köpte lite godis och tittade på tv tillsammans. Vi lämnade också in min moppe till verkstaden och var ute och gick i ösregnet.



Onsdag: Niclas+Träning
Denna dag var jag bara med Niclas å mös. Sedan var det sista träningen innan sommaruppehållet tillsammans med laget. Det var trist men skönt. Men nu gäller det att pallra sig till gymet själv.. Känns tufft men det kommer jag klara av! Sedan vill jag bli av med hälseneinflammationen och benhinneinflammationen! NU!!

Torsdag: Michaela
Idag var jag med Niclas på morgonen, han skulle övningsköra men var inte riktigt på humör för det så vi åkte hem istället. Efter det så skulle han på träning och då passade jag på att träffa min vän Michaela. Vi gick ner till centrum och hyrde film å köpte oss lite gottigt. =) Sen satt vi och mös med cougar club. Hyfsat bra film. =) Bra, men lite seg i mitten. Men för det mesta väldigt rolig!
När jag och pappa körde hem Michaela fick jag köra hem därifrån. Det är inte sådär jättelångt. Men tillräckligt för mig som inte kört någonting! Det var kul! Och det gick bra, inget motorstopp! =D Dessutom fick jag köra pappas bil. En Alfaromeo GT för er som inte vet vad han har för bil. =D


Nu skall det sovas! =D Godnatt!! <3 Imorgon är det midsommarafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0