Jobb!

Hejhopp. Idag gick jag upp tiiiidigt för att åka med pappa till jobbet idag igen.
Det gick bra idag, jobbade på fort tog en halvtimmas lunch. Och jag blev klar med det jag påbörjade i måndags och så blev jag klar med samma grej igen som jag behövde göra om för att det skulle in i ett annat system också! Men det gick bra, jag blev klar fort och fick åka hem redan vid 16. =)

Jag är nöjd över det jag hunnit med idag och att jag slapp åka in en dag till, dock blire mindre lön men mer ledigt! =)



Nu är jag trött så trött, måste sova tidigt för jag vill ju inte vara trött imorgon. vilket jag kommer vara ändå. Och ni som inte vet vad som händer då så fyller min pojkvän 18 år!!! =D woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0