Överraskningsmiddag

Igår ordnade jag en överraskningsmiddag för min lilla körkorts tagare. Ute på tomten. =) Det var mysigt, middagen var inte speciell alls egentligen men jag kände att jag ändå ville göra något för honom.

Vi åt ute ett tag sen gick vi in och mös lite framför tv,n. Det var skönt, vi har inte varit på hela veckan.

Nu har han åkt till falun igen för att titta på cykel-sm. Tråkigt.... Menmen. Jag får väl hitta på något. Kanske ska ner till gymet en sväng idag igen. Jag var där igår med min vän Fabian. Vi körde skuldrar och triceps och det känns idag!!!!! Har faktiskt ganska ont där. Haha.
Fabbelini!



Nu tittar jag på tv, gör inegnting. Funderar på att göra pannkakor till lunch. Det vore gott. =)

Usch vilket tråkigt inlägg... Orkade inte göra något bra! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0