shit va dåligt!

Har ju inte bloggat på jääätte länge. aja. så kan det gå när man haft mycket att göra.

Snabb resumé av de gångna dagarna, dagens får en egen. :)

Fredag: Var ledig idag, det var Sveriges Nationaldag. Vaknade upp tillsammans med niclas, myyys. Vi åkte ner till golfbanan och spelade golf med några av hans å mina kompisar typ. Det var väl mys, ganska segt med tanke på att det var varmt som fan å de var väääldigt oseriösa! Hade heldre åkt och badat faktiskt. Sedan på kvällen så skulle niclas till ekskogen, igen! Och jag skulle till farmor på typ släktmiddag. Det var mysigt. =)



Lördag: Tog en sovmorgon, för första gången på lääänge!! Sedan åkte jag och niclas till skavlöten för att bada. Wei, då fick jag bada! =D Trots att det var lite kallare då än igår. Men det var skönt! Anna och Benni kom dit lite efter oss också, så vi fick lite sällskap. =) På kvällen skulle jag till bebbsan (johanna) på middag, det var kul! =) bebbes lilla vovsing är en riktig liten jobbig en, man fick inte ha något ifred! menmen, så är nog valpar.

pusshej, nu ska jag skriva en dagens också! <3

Kommentarer
Postat av: christina westerberg

Hi Emelie,

Have been missing your blog for a while, we don't know what's going on with your family when you don't write anything in the blog. Good for you and everybody in Sweden enjoying the nice weather. School doesn't seem to be too hard for you the last couple of weeks....

Great that you practice some golf again - that picture looks very familiar!

Say happy birthday to Niclas, maybe we get to know then what present he will get!

Take Care - from the two of us

2008-06-09 @ 01:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0