05.20

Ja, 05.20.. Just den tiden kom pappa inspringande genom min dörr imorse... Visst fan, det var jag idioten själv som bokat tid 06.00 hos körskolan. Jaja, det var bara att parla sig upp ur sin otroligt sköna och varma säng. Väl halvt vaken och a, inget mer åkte jag och pappa bort till trafikskolan. Vi var inte där så länge förren det var dags att sätta sig i den andra bilen, en ford mondeo diesel. Herregud.. Det var en konstig bil det, haha. Fast den liknade pappas bil med kopplingen. Inte alls med farten även om de tyckte jag körde lite rally igenom ett bostadsområde, hehe. Jaja. Det rättade han/vi snabbt till sedan var det rätt lugnt. Han påpekade lite om mina checkningar i alla speglar och så, men annars var det lugnt. Han tyckte jag var bra, kanske rent ut sagt riktigt bra. =) Det var roligt, man glömde bort att klockan var så tidigt på morgonen ganska fort. Fast nu är jag trött igen. Börjar skolan om 10 minuter så jag ska åka nu! Ska lyssna på Bv3:ornas redovisning om deras projektarbete. =D

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0