Dagen efter...

Dagen efter finland...
Man var rätt otrött, jag somnade till typ 5 gånger igår i skolan, åtminstånde ville jag det. Efterskolan möttes jag upp av Olle och bebbe, vi skulle gyma. Haha, konstigt nog verkar vi aldrig få nog av träning. =) Men det är skönt, ska man hjälpa laget att bli bäst måste man träna! Det var superskönt egentligen att komma iväg och göra någonting, trots tröttheten. Vi körde ett rätt lugnt pass ändå. Efter gymet åkte jag direkt till min käre pojkvän där jag fick mat och sedan somnade vi som två stockar direkt typ. Det var otroligt skönt!! Verkligen behövligt. =) Tack gode gud att han också somnade så jag slapp en pigg störig pojke. Haha!



Juste, jag körde moppe idag också, fett kul! =D Och nej, jag har inte slutat köra bara för att jag fyller 18 snart. Sen känns det ganska ovärt att sälja något man ändå inte får någonting för och som är jävligt bra att ha och det är faktiskt fortfarande lika kul att ta ut den för första gången efter vintern! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0