Distriktslagsturnering

Hejhopp!

Måste bara säga att jag är heelt slut!! Orkar ingenting typ, vill baka för jag är så anti allt nyttigt vi har här hemma vilket är ALLT som är ätbart!!!... Är trött, vill ha något man blir pigg av. Men får ingenting. Hela familjen är borta och ser på teater, det suger ännu mer. Är helt ensam och niclas är med benni. ännumer blä. Och a, bara för att vara lite mer negativ så kan jag berätta att jag har ont i mina bihålor vid näsan, det är inte så skönt. Det är en konstig förkylning jag har åkt på. Kanske ska sova istället. Jag har iaf en sak som piggar upp mig nu det är min söta lilla voffsing som ligger här brevid och denna fantastiska låt av Lenny Kravitz. Var länge sen jag hörde den och så spelade dem den på 106.7 rockklassiker alltså. Så hääärlig! =) Så jag bjuder på den.

Eventuella bilder från turneringen kommer i ett annat inlägg då jag fått tag på dem..

Här kommer iaf låten!! =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns choklad med vispgrädde, du kan göra. Eller poppa pop corn. Eller varför inte en god fruktsallad med vaniljkesella. :-) Frukt skulle göra dig lite gott. Eller ta lite kamomillte med honung. Sömn är nog den bästa medicinen för dig just nu. Kramar

2009-04-06 @ 01:24:37
Postat av: Pappa

Du kan behöva vara lite för dig själv ibland. Det kan faktiskt vara nyttigt.... >Kram

2009-04-06 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0