En kväll i Ingarö

Eller ska det vara på Ingarö?
Hursomhelst, lördagskvällen spenderades ute i/på Ingarö då Niclas käre moster fyllt jämnt. Suss, visst var det 20 ? ;) Det var en trevlig kväll med en hel del skratt! Älskar verkligen deras hus, det är så mysigt där. Vet ni vad hon fick ?, Eller nej det är ju klart.. Hur ska ni kunna veta det ? Hon fick 3 höns och 1 tupp, hahaha! Stencoolt eller hur? Stora var dem också, hoppas det går bra att ta hand om dem nu bara, haha! Mycket god mat fick vi också, och bra service måste jag säga. =) Det var ju då en tid innan kalaset och ja, det spenderade jag och niclas på gymet. Ganska trist då jag inte hade någon lust att träna alls, haha. Men det kanske var vettigt så man kunde äta massa mat och godis med gott samvete, hahaha. Bryr jag mig om sånt ?! NEJ det gör jag verkligen inte. Ät och må bra bara =D Ja, det var väl det... Summerar med en bild.





ha det gött! <3

Kommentarer
Postat av: Sus

Ja Emelie, helt rätt, jag har fyllt 20 år. Och det kan jag säga utan att ljuga ett dyft! :-D



Vi fixade boende och utegård till de små (!?) liven i går så det stod härliga till. Och tuppen galer sååå härligt tidigt, tidigt på morgnarna. Det hoppas jag att ni kommer att få njuta av i sommar! Mohahahaha



Tack för att du var med på firandet! <3



2009-04-20 @ 12:18:48
Postat av: majs

PÅ ingarö såklart! det är ju en ö ;)

2009-04-20 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0