Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag och det började med att vakna upp brevid världens bästa pojke. :) Vem är inte det om inte min? Sedan tog vi det mest lugnt enda tills jag blev hämtad av mamma för att jag skulle iväg med laget till GIH för att träna koordination och kroppskontroll. Det var riktigt roligt faktiskt! Lägger nog in lite bilder sen då pappa lagt in dem på datorn.
Väl hemma igen väntade en härlig mat kött och potatis, med en förätt som förövrigt är mycket god.


    

Nu sitter jag här tittar på Petra Mede som ska hålla i melodifestivalen, säga vad man vill om det faktiskt.. Själv tycker jag hon suger. Hon är så tråkig så klockorna stannar..... Synd att låtarna också suger. Vad höll Markoolio på med liksom? Det var inte ens ett roligt bidrag !? :S

Whatever, nu väntar jag bara på Niclas som ska komma hit och göra min kväll lite bra.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0