Lite shopping har aldrig skadat

Hallååå i stugan!

Nu är det time för lite bloggning igen, jag har verkligen kommit igång igen med bloggandet känner jag. Det drar i fingrarna hela tiden. Haha, kanske måste hejda mig lite? Men jag har hört en liten fågel i ett öra att det faktiskt finns folk som tittar in fler än 1 gång per dag. =D

Idag vaknade jag, för tidigt igen... Pga ngn från trygg hansa ringde. INTE OKEJ! Jag gick iaf upp sedan och tog en sväng med hunden. Gjorde mig frukost och sedan bar det av från hemmet. Skulle till Centrum först och ta ett blodprov, ska göra det varje vecka som jag kanske sagt? Det gick inge bra för henne där idag, för det tog slut på blod i min vänstra arm så hon var tvungen att sticka i höger arm. Haha. Så nu har hon stuckit mig i båda. Har faktiskt lite ont i armvecket på vänster arm, men det går nog över! :)



Efter sprutan så blev jag upphämtad av mamma, vi skulle in till stan och "titta runt lite" enligt henne, men det blev lite shoppat iallafall! =) Yay! Det här är vad jag köpte.

Från Topshop



Två vanliga bomullslinnen, ett svart och ett grått.

Från Kappahl



Två sporttoppar och ett par mjukis träningsbyxor. =)

Från Åhléns City.
att. kollektionen



En somrig vit klänning och en glansig svart kjol, båda har fickor vilket är en mycket bra uppfinning om jag får säga det själv.



Nu är det snart mat och sedan dags för spelar/ledarmöte och träning! =D
Så tjingeling fisring! <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken söt klänning;D

2009-02-26 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0