Hunger

Jag förstår inte de som går utan mat i flera dagar, de som får uppsvälda magar och synliga revben. Jag kan verkligen inte förstå det. Ni som hängt med i tidigare inlägg vet att det är min dag då jag ska fasta. Suck, det är olidligt jobbigt. Eller det går i perioder ibland går hungern över på något konstigt sätt och ibland är jag hugrig. Just nu är jag någonstans mitt i mellan.

Jag var i skolan hela dagen idag, 2 mattelektioner och 2 engelska lektioner sen hade syon lite info på slutet också. Det var väl en helt vanlig dag antar jag. Dock lite jobbigt utan mat, svårt med koncentrationen då.. Efter skolan blev jag upplockad av min käre pojkvän. =) Så vi åkte hem, där räknade jag matte en snabbis medans han sov / tittade på tv. Sedan gick vi båda upp och la oss i min säng och sov ända till 20.45, haha. Det var så galet skönt! Har inte mkt energi när man inte äter och jag tror att Niclas är ganska så trött. =) Så det var välbehövligt för oss båda! :)

Just nu sitter jag och gör ingenting, ska duscha och sen sova i guess. Vore skönt iaf! Så det fick bli imorgon så jag kunde få lite mat i mig snart. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Mats

Lycka till i morgon



Kram pappa

2009-01-20 @ 23:52:29
Postat av: christina

Hello dear Emelie,



I hope you had a good night sleep. Feel sorry for you about the procedure, we know how hard it is to be fasting. Hopefully you get good results this time. Best of luck to you!



Many hugs from grandpa and grandma

2009-01-21 @ 02:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0