Prövningar - Hopp om ledighet

Herrejösses, vem kom på idén med att ha skola efter prövning ?
Här tvingas man upp 7.00 på morgonen för att vara i skolan 8.20 för ett litet fjuttigt onödigt prov för att sedan ha lååång håltimme och sen skola igeeen.
Jag som, på min lugna söndagkväll planerade in att åka och shoppa i stan. Men nej, då blev man påmind. SKOLA! Shit också! Eller som min käre mormor säger "shoot". =P Tack gode gud så blev det lite shopping i alla fall, dock väääldigt besviken. Det finns ju bara skit! Hittade lite småsaker som tex ett par korta shorts till sommarn, fattar ni ? SOMMAREN!!!!!!!! som snart är här igen  =) En ny vit bh fanns på inköpslistan, det var tillochmed svårt att hitta en vettig sådan, men det blev iaf en tillslut! Det var väl typ det, och juste min syster fyller år om en vecka så det blev en present till henne också.


mina nya shorts, lite blågråa typ :)

Well, dagen blev ändå inte meningslös. För på min lillahåltimme, som typ var jättelång, gick jag upp till niclas för han hade sovmorgon. Jag smög in på hans rum och sedan pussade jag honom försiktigt på axeln, å han vaknade av att det blev kallt. Hans min är värd mycket alltså! =) Det var riktigt roligt, ännu roligare var det att han tog det som en positiv överraskning och inte negativ för att jag förstörde hans sovmorgon =D Underbart!

Efter täby centrum blev det hem till honom för andra gången denna dag, där hjälpte han mig med att börja med min insändare som vi ska skriva till någon tidning för skolan om arbetslöshet. Hjälp, hur ska det gå ? Har ingen egentlig åsikt faktiskt, men det blir nog bra. Med lite hjälp från höger och vänster. =)

Hej och godnatt! =)

ps. jag har glömt att berätta lite om mitt nya liv, men det kan jag ta imorgon när jag är lite piggare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi,

I'm glad you noticed - nobody with good manners would say 'shit' here in the US. At least not openly. Isn't it a little early to buy shorts this time of the year?



Puss Puss from me

2009-01-13 @ 19:31:42
Postat av: Anonym

Hi,

I'm glad you noticed - nobody with good manners would say 'shit' here in the US. At least not openly. Isn't it a little early to buy shorts this time of the year?



Puss Puss from me

2009-01-13 @ 19:33:09
Postat av: Anonym

Hi,

I'm glad you noticed - nobody with good manners would say 'shit' here in the US. At least not openly. Isn't it a little early to buy shorts this time of the year?



Puss Puss from me

2009-01-13 @ 19:33:47
Postat av: Emelie

Hahaha, you sent three exactly the same messages during one minute... God job!



Maybe it´s a little bit early but they only cost me 100 kr so it was worth it! =D

2009-01-13 @ 23:32:14
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0