Torsdag

LÅååång skoldag... 8.20-15.20, inte nog med det. Matteprov också. Matte är kul, men prov. Nejtack! Om de bojkottar prov hade livet varit perfekt! =D

Å andra sidan fick jag en underbar eftermiddag och kväll med min pojke. Vi tog en promenix med hunden å gick runt mös ute i vintermörkret. Mysmys. Sedan kom vi in och bestämde oss för att fixa Chinamat till oss allihopa, vilket var till mig niclas sofia(syster) och pappa. Gooott!!! Mamma var på bio med en kompis och då är det alltid partymat! Det onyttigaste man kan hitta ska man alltid ta! =) Hursomhelst, sedan satte vi på en film. Mycket bra film,

the fast and the furious tror jag den heter. Riktigt frääscha bilar! =) MUUMS!



Aja, orkar inte skriva så mkt mer. Ska väl soova. NATTI! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0