Vakna Emelie

Hej kära vänner.

Nu har jag precis kommit hem från skolan, det var en kort och ganska tråkig dag i skolan. Det var föreläsningar inför vårat FN-rollspel som är någon gång senare nu på våren. Jag har Uzbekistan som land som jag ska presentera och där sitter jag och lyssnar på en föreläsning om Indien. Vakna Emelie, kanske inte allt så relevant.. Ja, ja. Det gav väl kanske någonting, får vi hoppas. Typ såhär kände jag mig i alla fall....




Senare var det dags för projektarbete och ännu en intervju, vi har haft två än så länge och en annan är inbokad på tisdag nästa vecka och kontakterna trillar in. :) Hoppas vi får med allt vi vill. Det var en givande intervju det med, man blir riktigt sugen på att börja jobba med sådant. Inte allt för lång utbildning men ändå ett jobb med inriktning på det jag är sugen på att jobba med.


Dagen började iaf tidigare än skolan, vaknade upp med min älskling. Tog mig upp och körde honom till jobbet, det är ett bra sätt för att inte lyckas somna om och inte komma upp alls har jag kommit fram till! :) Tack och lov för det.
Naejni, ikväll är det träning sen är det nog inte mer än så. Ska plugga lite. Eller jo förresten, är väldigt sugen på att pröva de nya ballerina kakorna. Ballerina kladdkaka, någon som smakat ? Är det gott ? :D



Tjofräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0