Bloggibloggi

Nej nu kan jag faktiskt inte skylla på att jag inte har tid att blogga. För jag var sjuk hela förra veckan och hemma från jobbet och denna vecka är jag sjukskriven, dvs fortfarande sjuk. Det kanske är dags att ta tag i detta igen för det är faktiskt riktigt roligt att gå tillbaka och läsa vad man gjort.

Om jag orkar senare ikväll ska jag nog lägga in bilder från "Första riktiga snön" då jag pappa sofia och patrik gjorde en mega snögubbe och en ljuslykta.

Det blev förresten ingen telefon från varken tele2 eller media markt. För den billiga på media markt var feltryckt, och kampanjen var slut när jag väl tog mig dit. Istället i ren frustration la jag lite mer pengar, men ändå mindre än tele2´s pris på en likadan telefon från Elgiganten. Tacka vet jag elgiganten! :D De har bra grejer för bra priser, oojjaa!

Imorgon på min andra dag som sjukskriven tror jag nog att jag ska äta lunch med min farfar. Farmor passar mina kusiner så farfar är helt ensam, och det ska jag ju orka med.
Michaela var här idag och vi hade mysstund med fika som jag bakat, kladdkaka med hallongrädde. Mums. :D

Hejdå igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska dammsuga övervåningen, tömma diskamaskinen och ta en långpromenad med Wilma också. Det är väl jättebra aktiviteter. Kram fr mamma. (Jag älskar att ha hemhjälp.)

2010-11-22 @ 22:20:08
Postat av: Anonym

Sounds like you have a really good time with yourself.

It's important to have that once in a while in life.



Hugs from grannies

2010-11-23 @ 04:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0