En dag med farfar min

Hej och Hallååå.

Nu har jag äntligen fått min telefon! :D Jag är överlyyycklig. Har väntat så länge, känns det som i alla fall. :D

Idag blev det som jag trodde, en heel eftermiddag med farfar. Först hjälptes vi åt att fixa lite i farmor och farfars nya kök. Farfar är så duktig och fint blir det, tyvärr har jag ingen bild på det. :] Sedan gick vi ned till lilla resturangen vid dem och åt, väldigt gott var det. Farfar avnjöt en mousaka och jag en snitzel. Mums!
Sedan var vi även tvungna att dokumentera våran eftermiddag tillsammans med en generationsbild. :D





Snygga va ?
Tack för en bra eftermiddag farfar och tack för maten! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello you both,

Very nice picture of you two, looks like you are having a great time together!



The boots are coming soon Emmie,



mormor

2010-11-24 @ 02:54:39
Postat av: Emelie

Tack mormor! :D

2010-11-24 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0