Vill bara lägga mig på golvet och störtgrina

Vad är detta? Har haft så sjukt stressigt under en lång period. Nu går jag in i en lugnare period, med en så fruuuktansvärt tråkig kurs. Jag började idag och jag står redan inte ut.. Herregud.

Mitt ansikte är pain just nu också, orkar inte med det. Vill bara riva av all hud som finns och hoppas på att det växer ut nytt och friskt. Just nu är det neddränkt i babyolja, vi får väl se vad det kan göra för underverk.
Inte nog med det, pissväder! Det är 13 December, Lucia. 2 grader varmt, 20.25. Ösregn och storm... Orkar inte! Jag vill ha snö, ett vitt täcke som kan ligga länge!
Nej, ja det var min tråkiga och dåliga tisdag det. Kan väl iaf säga en positiv sak, det var att jag fick se både luciatåget och julkalendern på tv imorse och det var mysigt att vakna till det. Dessvärre blev det en skitdag, men man ska ju ha sådana också! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom igen nu älskling. Bara en kurs du ska ta dig igenom. Det går fort.

I morgon får du åka hem. Det blir kul. Och jag ska åka och köpa några bra ansiktskrämer till dig, Kram

2011-12-13 @ 20:31:03
Postat av: michaela

Du klarar av det :) det gör du alltid. Men känner samma sak just nu. Orkar inte den sista tiden. Allt känns så tråkigt och segt. Men vi kör på nu :) <3

2011-12-13 @ 22:04:21
URL: http://michameela.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 tack

2011-12-13 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0