Hej mina vänner!

Mitt lyxliv är över, tacka vet jag förtidsinställda inlägg, som mina "Day xx" är, så ni får lite att titta på medans jag sliter. Jag har alltså börjat jobba och haft annat för mig än att sätta mig framför datorn och skriva ett inlägg, det tar ju faktiskt lite tid. Idag börjar jag 13.30 och jobbar till 22.00. Första gången jag jobbar kväll, ska bli kul det också.
Jag vet inte om jag sagt det men jag jobbar på Vallentuna kommuns hemtjänst, superhärliga människor både kunder och personal. I like it so far! :) Har dock bara jobbat 2 dar, men jag har hunnit 2 olika rundor i bil i alla fall, så vi får se vad denna dag bjuder på.


fattade inte riktigt, men... ordet hemtjänst fanns med.
ingen är "för gammal" för hemtjänst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0