lite allt möjligt

Har blivit sjukt lat med bloggandet igen, har mest jobbat och helt glömt bort datorn. Det är egentligen rätt tråkigt och värdelöst med mobilinlägg, de är små, korta och tråkiga. Ska försöka bli lite bättre igen.

Igår träffade jag min vän michaela, gånger 2 faktiskt.  Först sågs vi i centrum för att äta lunch, men efter lunchen ringde jobbet och påminde mig om att vi skulle få våra inloggningar till datorn. Fantastiskt. Så jag var tvungen att springa bort dit och sen åkte jag och mamma och handlade saker till lägenheten.
Det blev ett par utemöbler till balkongen, kuddar till soffan, sängkläder, handdukar till badrum och kök, bordstabletter och matta till köket. :) wihoo. Det var rea på massor, därför hade vi lite tur. :)  Ska se om jag kan få ett par bilder på vad vi köpte lite senare. :)

På kvällen åkte jag michaela och hennes storasyster caroline till skavlöten, de tog ett kvällsdopp men jag var badkruka och stod över. Var lite frussen redan innan, trots att det var varmt. Men det kan vara så ibland .. :) Blir eventuellt på torsdag kväll istället för min del.



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0