endokrina systemet

Morgonen började med ett besök på provtagningen på Endokrinmottagningen, KS Solna. De ska börja en "undersökning" om mina förhöjda sköldkörtelvärden. Idag var det bara provtagning, med en herrans massa rör, vikt och längd. Så om en vecka ska jag tillbaka för att först träffa en eller flera kandidater och sen en professor, det kommer förmodligen ta lite längre tid.
Hursomhelst, efter mitt lilla besök på Karolinska tog jag mitt pick och pack och åkte hemåt mot Västerås. Denna dag har bestått av att plugga på Endokrinasystemet, alla endokrina körtlar. Så det har varit en endokrin dag helt enkelt.
Ikväll äre träning, woho! Lite variation på vardagen!
Ciao vänner.

Kommentarer
Postat av: christina

Wow, you get to know about the endocrine system in both theory and a practical way. How can you miss out on that one!

Sounds like you are going "home" both ways now. Between Vallentuna and Vasteras.

We hope you will begin to feel good and comfortable about your own place now.



Take care from

grannies

2011-10-10 @ 20:12:49
Postat av: Em

Jag mår bra och trivs bra här. Men eftersom jag har Patrik och familjen hemma blir det tyvärr en jädrans massa åkande fram och tillbaka..

2011-10-10 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0