Fridaaaay

Idag har jag tränat på morgonen med hockeygymnasiet, det var en bitter gubbe som var tränare denna gång för dem. Inte lika kul som sist, men jag har iaf tränat. Nu sitter jag och pluggar innan det är dags för att springa förbi affären och handla lite extra innan den riktiga träningen ikväll. Har finbesök av den här söta damen som ska ha kvällsmat och måste därför handla lite extra, haha. Det blir film/idolmys och göttis!
Hoppas ni får en bra fredagskväll med lika fint besök som jag får! ;)

Äta lite kanske jag bör klämma in någonstans innan träningen också ? Det låter som en bra ide. Ikväll blir det potatis, kött, gräddsås och lingonsylt. Detni! ;)
Goodbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0