Härliga höstmorgon

Härlig höstmorgon resan mellan Stockholm-Västerås. Visst är det ändå lite härligt med höst ? Alla färger. Frosten som gör det såhär klart på himlen?
Idag (onsdag) klev jag upp tidigt tillsammans med min pojkvän för att ta mig iväg till Västerås igen, träning på kvällen och skola imorgon. Han börjar jobba 7, så jag körde honom till jobbet och åkte direkt. Väl hemma igen gick jag och la mig, var trött. Såklart! Jag avskyr att gå upp tidigt, verkligen avskyr det.
Hursomhelst, denna dag har varit spännande. Kvällen i alla fall, men det löste sig ganska bra faktiskt. Känns bra! :)

Ursäkta för dålig bildkvalité förresten, tog bilderna i farten med mobilen...
Godbajs kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prata i mobil och köra samtidigt är tveksamt om det är tillåtet... men att fotografera och köra samtidigt - Det är bara korkat !!??



//Puss Papi

2011-10-13 @ 18:40:13
Postat av: Em

haha, men det var ju så fint!!

2011-10-13 @ 19:00:11
Postat av: Anonym

haha, men det var ju så fint!!

2011-10-13 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0