Lång natt.

Hej kära ni.
Idag har det varit en trött men ändå bra dag. Tentan är över, och hade härlig lunch med fina Wellen! :)
Sedan var det dags för hemfärd mot sthlm igen. Men vägen till fredagen var lång. Först en lång skoldag från 9.15-17,30 var jag hemma igen på torsdagen. Väl hemma blev det lyxmiddag och sedan var det bara att sätta igång att plugga igen. Satt till 4.30 imorse, somnade vid 5 efter någolunda hjärtklappning. Var förmodligen för stressad och för uppe i varv utan att kunna somna. Vaknade till vid 6 igen och skakade i hela kroppen, frös som bara den fastän det var varmt, mådde riktigt dåligt. Jag funderade då på att ställa om klockan, strunta i tentan. Men det gjorde jag inte och tack gode gud för det. Klockan ringde vid 7 och då var det bara att ta sig upp. Mådde inte som en gud direkt men jag tog mig upp, hela vägen till tentamenslokalen. Och nu har jag skrivit och det kändes, hör och häpna, faktiskt ganska bra!
Tummen upp för det.
nu tittar jag på idol, heja molly och moa!
ciao!

Kommentarer
Postat av: christina

Staying up all night doesn't sound like a great way to get ready for your test??

We really hope you did well this time so you don't have to do it again. Nice to leave this behind you.

Tried to call you but you probably had already left for Vallentuna.

Have a nice and restful weekend now.

Love from

Bestefar and bestemor!

2011-10-07 @ 22:32:14
Postat av: Em

Hm, det var det värt i alla fall. Hade inte alls klarat det om jag inte varit uppe hela natten. Det gav mig jättemycket, är väl en nattmänniska. Ibland.

ja, förmodligen. åkte redan vid 2 idag. Skönt att komma hem i tid.



Ja tack, det ska jag verkligen ha. Fast jag behöver nog plugga lite också. Har ju missat en veckas plugg pga omtentan, så måste ta igen det jag missat hittills.



Kramkram.

2011-10-07 @ 23:37:35
Postat av: Mamma

Ja, nu håller vi verkligen tummarna för att du fixade det. Kram

Ja, det blir nog ingen rast och vila ännu, det är bara att plugga vidare.

2011-10-08 @ 01:21:29
Postat av: Mamma

Ibland måste man köra ett nattpass helt enkelt. Hellre natt pass än morgonpass.

2011-10-08 @ 01:37:01
Postat av: Emelie

Mycket hellre nattpass än morgonpass!!! :P hua för att gå upp tidigt på morgonen.

Hursomhelst, nu har jag vilat lite för mycket... Ska försöka att plugga lite på förmiddagen imorgon! :)



Kramkram.

2011-10-08 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0