Lista

Du märker att du har lite hemlängtan när du...
... nästan hoppar ur sätet av lycka när du ser en Taxi Stockholm bil i Västerås
Du märker att du är trött när du...
... blinkar innan du kör in på din egna parkeringsruta på parkeringen
Du märker att du är en slarver när du...
... senast igår plockade undan lite så det såg fint ut och det idag ser värre ut än någonsin
Du märker att du pluggat lite för mycket när du...
... drömmer om hjärtats anatomiska delar på nätterna
Du märker att du är less på att laga mat till dig själv när du...
... hittar färdiga matlådor i frysdisken på Ica och tar med dig flera stycken hem

Kommentarer
Postat av: christina

What a clever 'poem' you have made!

It mirrors what's going on in your life now.

Don't feel guilty about buying some take-out food once in a while. We all do that sometimes.

Hopefully that was some healthy food,anyway.....



Best wishes to you,

grannies

2011-10-06 @ 06:17:42
Postat av: Mamma

Ja, det är mycket plugg nu. Men tänk på att om några veckor är det praktik. Det blir kul. Sen är det inte långt till jul. Då blir det nog några dagar ledigt i alla fall. Jag kan fixa lite goda matlådor om du vill ha. Kramar

2011-10-06 @ 08:30:57
Postat av: Em

Hm.. Healthy vet jag inte (jag tappade det svenska ordet), nyttig kom jag på nu när jag skrev sådär. Haha. Nyttigt vet jag inte om det var men, mat i alla fall. Det är ju portionerade i alla fall, så man får bara en portion. Det var inte pizza eller kebab eller mcdonalds.... Haha.



ja, fast på praktiken är det tydligen en hemtenta, 2 seminarium och massa annat att göra. så det är inte vila. Ja, eventuellt några dagar i mitten av januari. Typ från 13de - 20de eller nått sånt. :)

2011-10-06 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0