lycka!

Kära vänner, familj och läsare (om jag har några sådana) måste jag säga att idag är jag lycklig.
Dagen började med total ångest över tentan som skulle skrivas, men efter varje fråga lättade den
tunga stenen från bröstet och jag började slappna av. Detta kändes bra, för bra ?! Kan vet verkligen
vara sant ? Nu längtar jag galet mycket till 4 veckor framåt efter ett reslutat som jag är 99% säker på
att det för en gångs skull är ett väldigt bra resultat! Kan anatomin fått vara så, uttryckt enkelt? I liked it!


LYCKA! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie,



Again, "Hope for the best but prepare for the worst"

Life has its ups and downs but we will make it anyway.

Everybody is running into problems sometimes.

What makes the difference is how we solve it.

Action - is the solution. To get it behind you

as soon as possible (asap).



Enjoy the weekend

grannies

2011-10-21 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0