min nya tischa!


for sure!

Kommentarer
Postat av: Anonym

This must be for a Halloween outfit - right?

If you would come dressed like this in a hospital in Seattle you would be fired on the spot.

It's a fun T shirt though.



We have stacked up with candy now for the little kids to get on Monday,

grannies



2011-10-26 @ 20:05:22
Postat av: Mamma

Tjusig!

2011-10-26 @ 20:20:28
Postat av: Emelie

Hahaha, ne. :) Men jag kommer inte ha på mig den när jag är ute och spatserar direkt :p Hade den idag på träningen, kanske kan ha den när jag sover.. We´ll see! :)

Vad bra! :D Jag får inga jobbiga halloweenungar hit, jag är nog dock inte här ens när de ska komma men i alla fall. :P

2011-10-27 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0