VIK Dam - Sveg

8-1

Efter en halvduglig match, ganska dåligt spel från vår sida vann vi ändå med 8-1, ska se om vi kan åstakomma lite mer finlir imorgon, kanske öva på det vi behöver öva på och lira lite bättre. Sätta chanser och dra ner på stressen, jag tror vi behöver det. Återkommer om resultat imorgon. Nu är jag så trött, så trött så jag tror det blir sängen snart! :p Upp redan vid 7 imorgon för att vara vid ishallen tidigt (8.30). Matchen är redan 10.20. hua!

Imorgon kommer förövrigt mami och papi hit och tittar på matchen, tror tillochmed min kära lillsyster pallrar sig med. Och juste ja, Wilma också! Hon ska bo här nästa vecka med mig. :) Det blir mysipysi!
Jaja, godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wilma längtar. Hon har tom duschat idag för att vara fin och ren till i morgon. Kram

2011-10-22 @ 22:56:18
Postat av: Em

Japp, nu är hon här. :) hihi. och ni gick precis, hon är lite anfådd men nu la hon huvudet på huvudkudden. :)

2011-10-23 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0